In OkiOki kies je zelf hoe je facturen wilt verzenden. Dit kan via je eigen e-mail adres of het adres van OkiOki.
Deel 1: Je e-mail toevoegen aan OkiOKi
Als je jouw eigen e-mailadres wilt gebruiken. Update de permissies van je mailbox en zorg ervoor dat beide vakjes: Lees toegang & Verzend toegang, beide zijn aangevinkt:
Stap 1: Volg deze stappen om je e-mail in te stellen ✉️
- Navigatie menu: Klik op het item koppeling
- Submenu: Kies de optie e-mail.
- Selecteer je provider: Maak gebruik van de lijst om je e-mail provider te selecteren
- Verleen lees & schrijf rechten: Vink de checkbox lees toegang & verzend toegang aan
- Vervolledig het verificatie proces: Volg de stappen van je e-mail provider op het scherm
➡️ Ga naar e-mail instellingen van de app
1.1: Selecteer je e-mail om het instellingenpaneel te openen:
1.2: Zorg ervoor dat beide vakjes zijn aangevinkt of vink het vakje voor 'Verzend-toegang' aan
1.3: Klik op Doorgaan om toestemming te geven
1.4 Klik op “selecteren” om je e-mailadres bij te werken
1.5 Controleer of je e-mailinstellingen correct zijn bijgewerkt
Deel 2: Werk je e-mailinstellingen voor facturering bij
Stap 2: Pas de instellingen voor het verzend adres aan 🛠️
- Navigatie menu: Klik op het item je account
- Submenu: Kies de facturatie instellingen
- Configureer je facturatie mail: Scroll door naar de sectie je facturatie mails.
- Wijzig het adres voor verzending: Open de checkbox en kies het correcte verzend adres.
➡️ Ga naar facturatie instellingen van de app
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.