Wanneer je je aanmeldt bij OkiOki voeren we verschillende veiligheidscontroles uit, bv. verifiëren van jouw inloggegevens. Een van de ingebouwde controles is een "tijd"-gebaseerde verificatie tussen jouw apparaat en onze applicatie. We hebben gevallen waargenomen waarin de klok van het apparaat van een gebruiker verkeerd was. In dat geval zal onze tijd-gebaseerde controle het opnieuw proberen, waardoor de applicatie wacht.
Dus als je niet in staat bent om in te loggen op OkiOki omdat na inloggen de applicatie voor altijd lijkt te "laden". Dan is dit mogelijk te wijten aan het verschil tussen de klok op jouw apparaat en de tijd op onze server.
Als dit gebeurt, doe je het volgende:
- Sluit de browser die OkiOki laadt
- Controleer of je klok correct loopt via: https://time.is
- Als de klok correct is, probeer OkiOki opnieuw te starten
- Als het nog steeds niet lukt, stuur dan een bericht naar support@okioki.be om ons op de hoogte te stellen van het probleem.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.