Soms zit er een factuur in je mailbox dat niet bestemd is voor je zakelijke administratie. OkiOki zal die dan ook oppikken. Natuurlijk kan je die makkelijk onmiddellijk verwijderen.
Bij dergelijke facturen geeft OkiOki in het verwijder-bevestigingsscherm je nu ook de optie om de facturen van dezelfde afzender de volgende keer gewoon te negeren. Klik je de optie aan dan zal je dus geen facturen meer van dat specifieke e-mailadres in OkiOki ontvangen.
Onder het menu ‘Je account’ vind je onder ‘Uitgesloten e-mailadressen’ een overzicht van alle e-mailadressen die OkiOki zo voor jou negeert. Wil je toch terug facturen van een bepaald e-mailadres ontvangen, dan verwijder je dat adres uit deze lijst.
Zo leer je OkiOki nog efficiënter voor jou te werken en vermijd je dus dat je telkens opnieuw een gelijkaardige factuur moet verwijderen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.