Als een van je klanten meerdere vennootschappen heeft, dan moet er per vennootschap voor die klant een ander OkiOki account aangemaakt worden. Vandaag kan je per e-mailadres maar één account maken. Dat wit zeggen dat je vandaag voor elk OkiOki account een uniek e-mailadres nodig hebt en dat je dus niet één e-mailadres voor meerdere OkiOki accounts kan gebruiken.
De klant zou dus in principe per vennootschap een apart e-mailadres moeten hebben. Als de klant geen aparte e-mailadressen heeft, maar wel een Gmail of Outlook adres gebruikt voor de correspondentie van de vennootschappen, dan bestaat er hiervoor wel een eventuele oplossing.
Gmail en Outlook bieden namelijk taakspecifieke e-mailadressen aan, die je kan creëren door een plusteken toe te voegen. Op die manier komen al je berichten nog steeds in dezelfde mailbox terecht, maar heb je wel verschillende e-mailadressen die je voor andere doeleinden kan gebruiken.
Bijvoorbeeld, als mijn e-mail adres john.wayne@gmail.com is. 🤠
Dan kan ik ook gebruik maken van
- john.wayne+bedrijf1@gmail.com (waarbij je bedrijf1 vervangt door bv de naam van het vennootschap)
- john.wayne+bedrijf2@gmail.com
Beide e-mailadressen verwijzen naar john.wayne@gmail.com maar OkiOki ziet ze wel als 2 verschillende gebruikers.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.