Belfius klanten kunnen mogelijk tijdelijke problemen ondervinden met het koppelen van hun zakelijke rekening aan OkiOki via PSD2 API's. Bij Belfius wordt gezocht naar een oplossing voor dit probleem.
Om je Belfius rekening toch met OkiOki te kunnen koppelen, kan je volgende stappen volgen voor een tijdelijke oplossing:
- Meld je aan in je Belfius Direct Net omgeving
- Ga naar 'Mijn Diensten'
- Ga naar 'Organisatie van producten'
- Klik op 'Overstappen naar beheer van mijn producten samen'
!Opgelet! Belfius geeft aan dat bij het overstappen naar deze vorm van beheer verschillende functionaliteiten niet meer beschikbaar zullen zijn. Lees daarom eerst aandachtig de informatie die Belfius meegeeft voor je overschakelt. Indien je deze functionaliteiten toch nodig hebt, is de tijdelijke oplossing niet bruikbaar.
- Log uit bij je Belfius Direct Net omgeving en ga naar okioki.app. Koppel je Belfius rekening aan OkiOki.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.