OkiOki integreert met Basecone via een API, om makkelijke overdracht van documenten naar de boekhoudsoftware mogelijk te maken. Om deze integratie op te zetten doorloop je eerst enkele stappen op het Basecone portaal en vervolgens bevestig je de integratie in de OkiOki app. We doorlopen hieronder alle stappen die nodig zijn voor de koppeling met Basecone.
Op my.adsolut.com
1. Log in bij my.adsolut.com
Ga naar My.Adsolut.com en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Als je voor de eerste keer gebruikt maakt van My.Adsolut.com moet je eerst een account aanmaken op het portaal.
2. Ga naar je integraties
Wanneer je bent ingelogd, klik je op ‘Instellingen’ in de rechterbovenhoek.
Vervolgens ga je naar het tegeltje met ‘Integraties’ en klik je op ‘Beheren’.
Op deze pagina kan je al je integraties bekijken en bewerken. Als je OkiOki voor de eerste keer koppelt met My.Adsolut.com, ga je eerst naar de tab ‘Beschikbare applicaties’ en dan naar het OkiOki tegeltje. Daar klik je op ‘Doorgaan met koppelen’.
3. Koppel met OkiOki in 4 stappen
1. Nu moet je 4 stappen doorlopen om de koppeling op te zetten. Bij de eerste stap, moet je jouw boekhoudpakket koppelen met My.Adsolut.com.
2. Vervolgens moet je Basecone aan het portaal koppelen.
3. Dan klik je op ‘Selecteer dossiers’ om de dossiers te kiezen die jij beschikbaar wilt stellen aan OkiOki. Wanneer je een dossier al gekoppeld hebt, staat dit niet meer in de lijst met dossiers.
4. Voor de laatste stap moet je inloggen bij OkiOki en daar de koppeling bevestigen. Daarvoor klik je op ‘Ga naar OkiOki’ en log je in met je gegevens.
In de OkiOki app
4. Kies je overdrachtsmethode en bevestig
Wanneer je bent ingelogd bij OkiOki, ga je naar de instellingen pagina van het portaal. Onderaan bij de keuze voor de overdrachtsmethode, kies je voor overdracht via API. Uit het dropdown menu selecteer je my.adsolut.com.
Nadien klik je op het plusteken bij Basecone en geef je de toestemming aan Basecone om te connecteren met OkiOki.
5. Kies de juiste administratie per klant
Als laatste moet je nog per klant aanduiden dat de overdracht van bestanden via API gebeurt. Dat doe je door in je lijst van klanten te klikken op 1 specifieke klant. Dan ga je naar ‘Integraties met boekhoudsoftware’ en kies je als overdrachtsmethode ‘API – Basecone’. Je kiest tenslotte ook nog de administratie met de naam die je in Basecone hebt gegeven.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.