Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van OkiOki Helpcenter
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. OkiOki
  2. Veelgestelde vragen
  3. Je documenten

Je documenten

  • Verkeerd uitgelezen gegevens van een document aanpassen
  • Hoe kan ik een document met meerdere pagina's toevoegen met mijn smartphone?
  • Documenten opnieuw doorsturen naar accountant
  • Hoe lang bewaart OkiOki mijn documenten
  • Wat betekenen de verschillende document statussen?
  • Kan ik een (excel)lijst van documenten exporteren.
  • Overzicht van je documenten
  • Hoe kan ik manueel documenten toevoegen aan OkiOki?
  • Papieren facturen en bonnetjes aan OkiOki bezorgen
  • Kan ik enkel facturen en bonnetjes bewaren in OkiOki?
  • Facturen splitsen en groeperen
  • Ben ik beperkt in het aantal documenten dat ik kan toevoegen aan OkiOki?
  • Is er een maximale bestandsgrootte voor documenten?
  • Welke bestandsformaten aanvaardt OkiOki?
  • Hoe kan ik documenten opzoeken?
  • Hoe kan ik mijn documenten downloaden?
  • Hoe krijg ik mijn uitgaande facturen in OkiOki?
  • Welke scan apps kan ik gebruiken met OkiOki?
  • Een document zit in mijn e-mail, maar de factuur wordt niet opgepikt. Wat nu?
  • De facturen van de vorige maanden zijn niet ingelezen in OkiOki, hoe komt dat?
  • Kan ik automatisch een tag toekennen aan een maandelijkse factuur?
  • Wat doe ik met zakelijke facturen of bonnetjes die ik met privé geld heb betaald?
  • Hoe gaat OkiOki om met facturen die ik twee maal oplaad/doorstuur?
  • Kan ik bepaalde afzenders van facturen negeren of e-mails van bepaalde adressen uitsluiten?
  • Wat moet ik doen als ik een factuur of bonnetje in een andere taal ontvang?
  • Hoe voeg ik een creditnota en de factuur samen op één boeking, zonder dat er een transactie nodig is?
  • Wat moet ik doen met bestelbonnen in OkiOki?
  • Kan ik onkostennota's beheren in OkiOki?
  • Hoe ontvang ik Xerius-documenten in OkiOki?
OkiOki
English (BE) Français (Belgique)