Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van OkiOki Helpcenter
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. OkiOki
  2. Veelgestelde vragen
  3. Je transacties

Je transacties

  • Hoe kan ik een bankrekening met alle bijhorende transacties verwijderen?
  • Hoe kan ik betalingen wegwerken van facturen die al verwerkt werden voor ik met OkiOki van start gegaan ben?
  • Overzicht van je transacties
  • Hoe een transactie zonder document verwerken?
  • Kan ik de gegevens van mijn transacties aanpassen in OkiOki?
  • Hoe kan ik een bepaalde transactie opzoeken?
  • Waarom kan ik geen transacties verwijderen?
  • Wat doet OkiOki met zakelijke transacties die eigenlijk voor privédoeleinden zijn gebruikt?
  • Wat doe ik met mijn bankkosten en interesten?
OkiOki
English (BE) Français (Belgique)
Mogelijk gemaakt door Zendesk