Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van OkiOki Helpcenter
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. OkiOki
  2. Veelgestelde vragen
  3. Algemeen

Algemeen

  • De OkiOki app aan het startscherm of homescreen van mijn Apple toestel (iPhone/iPad/iOS) toevoegen
  • Hoe verwijder ik de browser cache in de meest gebruikte browsers.
  • Hoe mijn OkiOki paswoord wijzigen
  • De OkiOki app aan het startscherm of homescreen van je Android smartphone toevoegen
  • Het OkiOki dashboard
  • Overzicht van je contacten
  • Kan ik het e-mailadres waarmee ik bij OkiOki ben ingelogd aanpassen?
  • Is er een verschil tussen het e-mailadres dat ik gebruik om in te loggen bij de OkiOki app en het e-mailadres dat aan OkiOki gekoppeld is?
  • Wat als ik twee bedrijven of administraties heb en maar één e-mailadres?
  • Hoeveel gebruikers kan ik toevoegen aan mijn OkiOki account?
  • Biedt OkiOki ook codabestanden aan?
  • Analytisch boekhouden
  • Ik koos voor SEPA domiciliëring als betaalmethode, maar krijg nog steeds de vraag om een betalend abonnement te activeren. Hoe komt dit?
OkiOki
English (BE) Français (Belgique)
Mogelijk gemaakt door Zendesk