Maak je vandaag je facturen reeds via de cloudfacturatie van Eenvoudig Factureren, dan kan je op een eenvoudige manier al deze facturen ook in OkiOki ontvangen.
Ga naar je instellingen van je Eenvoudig Factureren account en klik op het tabblad 'E-mail instellingen'.
Als je in je instellingen hebt aangegeven dat je je facturen verzendt via je eigen mailbox (GMAIL) en je hebt deze mailbox ook gelinkt met OkiOki dan is het heel eenvoudig. OkiOki pikt namelijk iedere verkoopfactuur dat via je eigen mailbox buitengaat op.
In het geval je echter gekozen hebt voor de opties
- Verzenden met doorzendadres
- Verzenden met eigen e-mailadres
- Verzenden met eigen mailbox (SMTP)
- Verzenden met eigen mailbox (GMAIL) en deze mailbox is niet gelinkt met OkiOki
dan laat je je facturen in OkiOki toekomen via het back-up e-mailadres.
Daarvoor kopieer je je persoonlijke e-mailadres (dat je vind onder 'Voorkeuren > OkiOki e-mailadres') in het veld 'Back-up e-mailadres'. Vanaf nu zal iedere mail die buitengaat in Eenvoudig Factureren ook toekomen in OkiOki en zal zij het factuur in bijlage oppikken. Bovendien bewaart OkiOki al je verkoopfacturen en stuurt ze ze door naar je accountant.
Eenvoudig, niet?
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.