De klassieke documentenstroom: waar loopt het mis voor ondernemer & accountant
Ondernemers ondervinden vandaag twee grote problemen in hun financiële administratie. 47% van hen heeft moeite om hun facturen en bonnetjes te verzamelen. En 24% heeft moeite met het bewaren van het overzicht. Twee uitdagingen waar de klassieke boekhoudportalen en pre-accounting-oplossingen vandaag geen antwoord op klaar hebben.
De oplossing: Een geautomatiseerde & volledige ontzorging van de ondernemer
OkiOki gaat de ondernemer geautomatiseerd en volledig ontzorgen. Zodat deze geen bottleneck meer is in de documentenstroom en accountants tijdig volledige dossiers ontvangen. Ze gaat zelf op zoek naar alle relevante financiële documenten via een integratie met de mailbox en de bankrekening van de ondernemer. Zo streeft ze naar maximale automatisatie. En als er toch manuele interventie van de ondernemer nodig is dan brengt ze die via een gamified takenlijstje.
De OkiOki documentenstroom: een win-win voor ondernemer & accountant
OkiOki levert semi real-time alle documenten als UBL (of PDF) aan jouw boekhoudsoftware. Zo kan je met je software blijven werken en je klanten een unieke digitale ervaring aanbieden. En zo spreidt ze de workload over het kwartaal.
Gezien OkiOki ook zelf de zichtrekeningen en uitgavenstaten van kredietkaarten afpunt, verlossen ze je ook van het maken en opvolgen van lijstjes voor de ondernemer. Al deze transactionele info biedt OkiOki aan de accountant als verrijkte codabestanden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.