OkiOki ontzorgt zowel de ondernemer als de accountant. Want zolang de ondernemer de bottleneck blijft in de documentenstroom zal je als accountant ook met onvolledige dossiers blijven zitten.
Dit doet OkiOki voor jouw ondernemers
- De facturen in hun mailbox, bij hun leveranciers en in hun cloud storage verzamelen
- Hun documenten scannen, herkennen en classificeren
- Hun facturen bewaren in een veilig online archief
- Betaalstatus van facturen opvolgen
- Controleren of ze nog iets ontbreken voor hun accountant en alles tijdig doorsturen
- Ze op elk moment up-to-date houden
Dit doen je ondernemers samen met OkiOki
- Hun papieren facturen digitaliseren
- Hun administratie altijd en overal raadplegen
- Hun aankoopfacturen tijdig betalen
- Hun offertes en verkoopfacturen aanmaken & verzenden (e-facturatie)
- Hun bank- en kredietkaartuitgaven raadplegen
Dit doet OkiOki voor jou en je team
- Jouw ondernemers ontzorgen
- Digitale facturen rechtstreeks uit de mailbox ophalen
- Alle ontbrekende facturen opvragen via een handig takenlijstje
- Jouw ondernemers aanmoedigen
- Alle facturen rechtstreeks naar je boekhoudsoftware verzenden als UBL
- Ook de kredietkaart uitgavenstaten opvragen en afpunten
- Je informeren over de betaalwijze van facturen
- Codabestanden aanleveren voor zichtrekeningen en kredietkaarten
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.