Als je meerdere ondernemingen hebt, dan moet er per onderneming een OkiOki account aanmaken. Vandaag heb je voor elk OkiOki account een uniek e-mailadres nodig en kan je dus niet één e-mailadres voor meerdere OkiOki accounts kan gebruiken.
Als je geen aparte e-mailadressen hebt, maar wel een Gmail, iCloud of Outlook adres gebruikt voor je onderneming, dan bestaat er hiervoor wel een eventuele oplossing.
Gmail, iCloud en Outlook bieden namelijk taakspecifieke e-mailadressen aan (ook wel subadressen of aliassen genoemd), die je kan creëren door een plusteken toe te voegen. Op die manier komen al je berichten nog steeds in dezelfde mailbox terecht, maar heb je wel verschillende e-mailadressen die je voor andere doeleinden kan gebruiken.
Bijvoorbeeld, als je e-mailadres john.wayne@gmail.com is. 🤠
Dan kan je ook gebruik maken van
Dan kan je ook gebruik maken van
- john.wayne+onderneming1@gmail.com (waarbij je onderneming1 vervangt door bv de naam van de onderneming)
- john.wayne+onderneming2@gmail.com
Beide e-mailadressen verwijzen naar john.wayne@gmail.com maar OkiOki ziet ze wel als 2 verschillende gebruikers. In je mailbox kan je nu ook regels maken die ervoor zorgen de mails verzonden naar john.wayne+onderneming1@gmail.com naar een andere map worden verplaatst dan de mails verzonden naar john.wayne+onderneming2@gmail.com.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.