OkiOki probeert je automatisch te registreren op Peppol via haar toegangspunt. Echter, als je al bij een ander toegangspunt bent aangesloten, moet je je daar eerst uitschrijven. Nadat je bent uitgeschreven, hoef je verder niets meer te doen.
OkiOki zal vervolgens je account automatisch registreren en je een bevestigingsmail sturen.
Hoe schrijf ik mezelf uit bij een bestaand accespoint?
Stap 1: 🔍 Controleer je huidige toegangspunt:
Ga naar de instellingen van je app om te zien bij welk toegangspunt je momenteel bent ingeschreven.
Stap 2: 📬 Zoek het contactadres van je leverancier:
Gebruik de verstrekte lijst of de informatie in je instellingen om het contactadres van je toegangspunt te vinden.
Stap 3: ✉️ Contacteer je oude provider:
Stuur een e-mail naar het toegangspunt met je ondernemingsnummer en vraag specifiek je uit te schrijven.
Stap 4: ✅ Ontvang een bevestigingsmail van OkiOki:
Nadat OkiOki een bevestiging heeft ontvangen van je oude leverancier, zal OkiOki je registratie voltooien. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van OkiOki waarin staat dat je uitschrijving is voltooid. En je account geregistreerd is op het Peppol netwerk.
Peppol toegangspunt | Laat je uitschrijven via ... |
Ademico Software | support@ademico-software.com |
Advalvas Group | Info@advalvas-group.com |
Arco Information | info@arco.be |
B2Boost | info@b2boost.com |
Billit | support@billit.eu. |
Billtobox | support@billtobox.com |
Brain2 | info@brain2.com |
C&W Logistics | |
CodaBox | peppol@codabox.com |
Connect Solutions | support@aangetekende.email |
Descartes Systems | |
Digiteal | support@digiteal.eu |
Horus Software | info@horus-software.be |
ILGE Subscription Management | |
IRC.be | |
Ixor | info@ixor.be |
Nestoya | |
NTX | welkom@ntx.be |
Nymus | info@nymus.be |
Octopus | support@octopus.be |
Odoo | peppol@odoo.com |
Routty | info@routty.io |
Scrada | info@scrada.be |
Soluz.io | peppol@soluz.io |
Unified Post |
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.