OkiOki zal je automatisch trachten te registreren op het Peppol netwerk. Je e-facturatie status en instellingen vind je terug in OkiOki onder 'Je account' > 'Instellingen'. Hier zie je of reeds je e-facturen kan verzenden en/of ontvangen en wat je moet doen indien dat nog niet het geval is.
In twee gevallen lukt dat mogelijks niet en heeft ze je hulp nodig:
1/ Ze kan je identiteit niet verifiëren.
Om mede de veiligheid van het Peppol netwerk te garanderen, moet OkiOki je identiteit verifiëren. Kan ze dat niet automatisch dan zijn er 2 opties:
- Is je accountantskantoor ook reeds aan de slag met OkiOki dan kunnen zij jouw identiteit bevestigen.
- Is je accountantskantoor nog niet aan de slag met OkiOki, dan vragen we je om even contact op te nemen met onze support-medewerkers om samen even je identiteit te verifiëren.
2/ Je bent reeds geregistreerd bij een ander Peppol toeganspunt.
Ben je reeds bij een ander toegangspunt geregistreerd, dan moet je je eerst uitschrijven bij dit toegangspunt. Stuur hen daarvoor een mailtje met vermelding van je ondernemingsnummer en de vraag om je uit te schrijven. Wie je daarvoor moet contacteren vind je terug in de app instellingen en laat OkiOki je ook per mail weten. Lees hier meer over je uitschrijven bij je bestaande Peppol toegangspunt.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.