In sommige gevallen is het niet mogelijk om een gebruiker automatisch te verifiëren. In dit geval zal een manuele verificatie voor je klanten zijn vereist. In deze gids leggen we beknopt uit hoe je dit verificatieproces doet:
Volg deze stappen om een klant handmatig te verifiëren:
- Open het dashboard: Log in op het dashboard van het systeem.
- Selecteer actieve Klanten: Klik op de knop 'Actieve Klanten' in het menu.
- Zoek de klant: Voer de bedrijfsnaam van de klant in het zoekveld in en druk op enter.
- Navigeer naar Peppol: Scroll naar beneden totdat je het onderdeel 'Peppol' ziet.
- Manuele verificatie: Klik op de knop 'Manueel Verifiëren' om de klant handmatig te verifiëren.
💡 Tip: Gebruik de sneltoets Ctrl + F (of ⌘ + F op een Mac) en zoek op 'Peppol' in het klantenscherm."
Hoe kan je een niet geverifieerde klant herkennen?
Een klant die niet automatisch geverifieerd kan worden, zal aangeduid worden met een rode badge.
Hoe verifieer ik een klant?
Klik op de knop manueel verifiëren om de legitieme identiteit van je klant te bevestigen
Ter beveiliging zal je gevraagd nogmaals gevraagd worden om de identiteit van je klant te bevestigen. Duidt de checkbox aan om verder te gaan.
Ik heb de verificatie voltooid.
Wanneer de verificatie is voltooid zal je klant automatisch toegevoegd worden op het Peppol netwerk. Dit betekent dat je klant automatisch é-facturen kan verzenden en ontvangen. En dat deze ook verzonden worden in een aangepast UBL formaat.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.