Om de verificatie status van je actieve klanten te controleren maken we gebruik van 3 badges: registratie geslaagd, netwerk identificatie mislukt en identificatie verificatie mislukt.
Identificatie geslaagd | |
Manuele verificatie vereist | |
Klant is aangesloten bij een ander toegangspunt |
Identificatie geslaagd
Je klant is succesvol aangesloten op het Peppol netwerk. We hebben de identiteit van je klant automatisch geverifieerd. En alle stappen zijn succesvol afgerond.
Manuele verificatie vereist
Het is in dit geval niet gelukt om de identiteit van je klant automatisch te verifiëren. Om verder te gaan, is een handmatige verificatie van je klant vereist. Meld je aan in je accountants-portaal om je klant handmatig te verifiëren.
Let op: het is noodzakelijk dat u zelf actie onderneemt om dit proces te voltooien.
Klant is aangesloten bij een ander Peppol toegangspunt
In dit geval moet de klant zich eerst uitschrijven bij de huidige provider. Volgens de wetgeving kan een klant slechts bij één toegangspunt zijn aangesloten. Vraag de klant daarom om zich uit te schrijven bij de oude provider. Nadat de uitschrijving is voltooid, kunnen wij de klant automatisch aansluiten op het Peppol-netwerk.
Lees hier hoe je je als ondernemer kan uitschrijven bij een een bestaand toegangspunt?
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.