Soms komt het voor dat OkiOki de gegevens die op de factuur te vinden zijn fout uitleest en weergeeft. OkiOki haalt bijvoorbeeld soms een 'oude' benaming voor een leverancier op. Die oude benaming is nog steeds beschikbaar in de database van Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) en wordt door OkiOki getoond. Fout uitgelezen gegevens kan je eenvoudig aanpassen in de app (enkel voor documenten, niet voor transacties). Dat doe je door de volgende stappen te volgen:
1. Ga naar je menu en kies bij “Documenten” voor “Alle documenten”.
2. Kies het document waarvan je de gegevens wilt aanpassen.
3. Open het documentdetail van het gekozen bestand.
4. Wanneer je klikt in één van de velden aan de rechterzijde die met stippellijn onderlijnd zijn, kan je meteen beginnen aanpassen.
5. Alle velden die met een stippellijn onderlijnd zijn, kan je aanpassen. De wijzigingen worden meteen opgeslagen als je buiten het veld klikt.
6. Wil je de aanpassingen niet bewaren? Klik dan op het rode kruisje.
7. De gegevens zijn nu aangepast.
Pas je de gegevens aan op een factuur die nog betaald moet worden? Dan zal OkiOki op basis van jouw aanpassingen ook automatisch een nieuwe QR code genereren. Die kan je dan scannen om zo de factuur eenvoudig te betalen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.