Je kan in OkiOki aan alle documenten en transacties tags toevoegen. Die tags kan je gebruiken om structuur te creëren in je archief.
Je kan gebruik maken van de voor gedefinieerde tags in OkiOki, zoals “Loon”, “Reizen”, “Belasting”, “HR”, “Wagen”… Daarnaast kan je ook je eigen tags creëren en toevoegen aan je document of transactie. Zo kan je bijvoorbeeld alle documenten gerelateerd aan één project dezelfde tag geven. Of je kan alle uitgaven voor een bepaalde vestiging aan elkaar koppelen via de tags.
Je kan tags toevoegen aan elk individueel boekingsdetail. Maar je kan ook in je archief verschillende documenten en transacties selecteren en die dan meteen allemaal dezelfde tag geven.
De tags helpen je verder ook om je documenten gemakkelijk te ordenen of terug te vinden. In je overzicht van je documenten of je transacties kan je de “Tags” filter gebruiken om bepaalde documenten die bij één tag horen op te zoeken. Die kan je dan ook makkelijk tegelijk selecteren en bijvoorbeeld downloaden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.