Je financiële administratie makkelijker maken, begint bij het verminderen van papieren facturen. Of zoals wij zeggen: maximaal digitaal!
In deze video tonen we je hoe je eenvoudig je Proximus-voorkeuren aanpast, zodat je in de toekomst elk Proximus factuur via e-mail ontvangt.
Je hebt drie dingen nodig om van start te gaan:
- Je Proximus gebruikersnaam
- je wachtwoord
- en het e-mailadres waar je je facturen op wil ontvangen
Tip: maak een specifiek mailadres voor je facturatie aan. Zo komen je facturen niet tussen de andere mails in je inbox, maar staan ze mooi overzichtelijk samen op hun eigen plek.
Klaar? Back to business dan! ;-)
- Surf naar ‘www.proximus.be’.
- Klik op ‘MyProximus’.
- Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in op het loginscherm en klik op ‘Aanmelden.
- Nu je ingelogd bent in je Proximus account klik je op ‘Mijn facturen’.
- Vervolgens klik je op ‘Mijn facturen - instellingen’.
- Daarin staat ‘Hoe krijg je momenteel jouw aanrekeningen: Op Papier’. Maar wij gaan maximaal digitaal, remember? Klik dus op ‘Per e-mail’
- Vul je e-mailadres in. Denk aan onze tip over een apart facturatie-adres. Maar hey, jij beslist. Elk e-mailadres werkt.
- Vink aan ‘Dit e-mailadres is correct’
- Klik op ‘Bevestig’.
- Proximus vraagt je nogmaals om je aanpassingen te bevestigen. Vink aan ‘Ik ga akkoord’ en klik op ‘Pas mijn leveringswijze aan’.
Proximus heeft je voorkeuren bewaard. Vanaf nu ontvang je al je facturen in je mailbox.
Eenmaal je facturen in je mailbox toekomen, dan is OkiOki er om ze voor jou te verzamelen en te verwerken. OkiOki herinnert je aan te betalen facturen, volgt de betalingen van je klanten mee op en zorgt ervoor dat al je facturen op tijd bij je accountant geraken.
Maak komaf met die kwartaalstress en voel je weer helemaal OkiOki ;-)
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.