Vaak melden gebruikers dat de koppeling niet voltooid kan worden of dat ze foutmeldingen krijgen sinds de Crelan/AXA migratie . Deze problemen zijn vaak het gevolg van een niet-geactiveerde Digipass. Hiervoor heeft Crelan sinds de migratie een brief uitgestuurd met instructies om deze Digipass te activeren.
Wat is de oplossing?
1.Geef ons even een seintje wanneer je moeilijkheden ondervindt met het koppelen van je Crelan-rekening.
2.Je ontving een brief van Crelan met daarin een activatiecode en instructies. Volg de instructies voor het activatieproces
3.Na de succesvolle activatie kan je je Digipass gebruiken om je Crelan-rekening te koppelen aan OkiOki.
4.Mocht je toch toch nog tegen een probleem aanbotsen, neem dan even contact op met support@33reasons.be
Wat als ik geen brief ontvangen heb?
Als je als klant de activatiebrief niet hebt ontvangen of deze bent kwijtgeraakt, is het belangrijk om contact op te nemen met de klantenservice van Crelan. Zij kunnen je helpen met het verkrijgen van een nieuwe activatiecode en de nodige stappen om je Digipass alsnog te activeren.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.