Als een van je klanten meerdere vennootschappen heeft, dan moet er per vennootschap voor die klant een ander OkiOki account aangemaakt worden. Vandaag kan je per e-mailadres maar één account maken. Dat wit zeggen dat je vandaag voor elk OkiOki account een uniek e-mailadres nodig hebt en dat je dus niet één e-mailadres voor meerdere OkiOki accounts kan gebruiken.
De klant zou dus in principe per vennootschap een apart e-mailadres moeten hebben. Als de klant geen aparte e-mailadressen heeft, maar wel een Gmail, iCloud of Outlook adres gebruikt voor de correspondentie van de vennootschappen, dan bestaat er hiervoor wel een eventuele oplossing.
Gmail, iCloud en Outlook bieden namelijk taakspecifieke e-mailadressen aan (ook wel subadressen genoemd), die je kan creëren door een plusteken toe te voegen. Op die manier komen al je berichten nog steeds in dezelfde mailbox terecht, maar heb je wel verschillende e-mailadressen die je voor andere doeleinden kan gebruiken.
Bijvoorbeeld, als mijn e-mail adres john.wayne@gmail.com is. 🤠
Dan kan ik ook gebruik maken van
- john.wayne+bedrijf1@gmail.com (waarbij je bedrijf1 vervangt door bv de naam van het vennootschap)
- john.wayne+bedrijf2@gmail.com
Beide e-mailadressen verwijzen naar john.wayne@gmail.com maar OkiOki ziet ze wel als 2 verschillende gebruikers.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.