Veelgestelde vragen
- Waarom worden er geen CODA bestanden gegenereerd voor een rekening terwijl er wel transacties zijn?
- In sommige dossiers met een BNP Paribas Fortis rekening is het saldo in de CODA+ bestanden niet correct. Hoe komt dit?
- Hoe een OkiOkiSync applicatie (laten) configureren voor jouw accountantskantoor
- Kan OkiOki werken met meerdere aankoop- of verkoopdagboeken?
- Wat moet ik doen met een inactieve klant met status "onboarding begonnen"
- Als OkiOki in de modus "Alleen documenten aanleveren" niet meer reconcilieert, waarom dan nog een todo lijstje?
- Kan ik een gebruiker later nog steeds wijzigen van "Alleen documenten aanleveren" naar "Opvolging van documenten en transacties" modus
- Kan ik een bestaande OkiOki gebruiker omzetten naar de modus "Alleen documenten aanleveren"?
- Welke functionaliteiten zijn niet meer beschikbaar in de modus "Alleen documenten aanleveren"?
- Instellingen: CODA koppeling met Exact online
- Hoe kan ik een Clearfacts API token aanmaken?
- Standaard BTW-codes en grootboekrekeningen voor leveranciers
- Grootboekrekening(en) voor verkoopfacturen
- Integratie met de SD Worx Finbox
- Hoe kan ik de CODA bestanden van mijn klanten ontvangen?
- Wanneer verzendt OkiOki de documenten van de ondernemer naar de boekhoudsoftware?
- Wat als een klant reeds zelf een OkiOki account heeft?
- Wat als mijn klant hetzelfde e-mailadres gebruikt voor meerdere vennootschappen?
- De integratie met de BOB Demat module
- Ik heb de indruk dat er CODA bestanden ontbreken?
- Het document heeft status "Gepland" in de sectie "Verzonden naar accountant"