Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van OkiOki Helpcenter
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. OkiOki
  2. OkiOki voor accountants
  3. Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Welke stappen neemt OkiOki als een dossier verwijderd mag worden uit mijn accountants portaal.
  • Waarom worden er geen CODA bestanden gegenereerd voor een rekening terwijl er wel transacties zijn?
  • In sommige dossiers met een BNP Paribas Fortis rekening is het saldo in de CODA+ bestanden niet correct. Hoe komt dit?
  • Hoe een OkiOkiSync applicatie (laten) configureren voor jouw accountantskantoor
  • Kan OkiOki werken met meerdere aankoop- of verkoopdagboeken?
  • Wat moet ik doen met een inactieve klant met status "onboarding begonnen"
  • Als OkiOki in de modus "Alleen documenten aanleveren" niet meer reconcilieert, waarom dan nog een todo lijstje?
  • Kan ik een gebruiker later nog steeds wijzigen van "Alleen documenten aanleveren" naar "Opvolging van documenten en transacties" modus
  • Kan ik een bestaande OkiOki gebruiker omzetten naar de modus "Alleen documenten aanleveren"?
  • Welke functionaliteiten zijn niet meer beschikbaar in de modus "Alleen documenten aanleveren"?
  • Instellingen: CODA koppeling met Exact online
  • Hoe kan ik een Clearfacts API token aanmaken?
  • Standaard BTW-codes en grootboekrekeningen voor leveranciers
  • Grootboekrekening(en) voor verkoopfacturen
  • Integratie met de SD Worx Finbox
  • Hoe kan ik de CODA bestanden van mijn klanten ontvangen?
  • Wanneer verzendt OkiOki de documenten van de ondernemer naar de boekhoudsoftware?
  • Wat als een klant reeds zelf een OkiOki account heeft?
  • Wat als mijn klant hetzelfde e-mailadres gebruikt voor meerdere vennootschappen?
  • De integratie met de BOB Demat module
  • Ik heb de indruk dat er CODA bestanden ontbreken?
  • Het document heeft status "Gepland" in de sectie "Verzonden naar accountant"
OkiOki
English (BE) Français (Belgique)