Je kan op het accountancy portaal inloggen via accountants.okioki.app.
Wanneer je als accountant start met OkiOki, geven wij eerst de beheerder van het kantoor toegang tot het accountancy portaal. Vanaf dan kan deze beheerder zelf andere beheerders of gebruikers toevoegen via het menu-item ‘Accountancy-gebruikers’ (Zie Gebruikers van het accountancy portaal).
Wat is het verschil tussen een beheerder en een gebruiker?
- Een beheerder heeft alle rechten en kan dus alles in het portaal bekijken en aanpassen. Een beheerder kan ook andere gebruikers aan het portaal toevoegen.
- Een gebruiker kan enkel de gegevens bekijken binnen de groep(en) waar hij of zij toegang tot heeft. Een gebruiker kan ook nieuwe klanten (≠ gebruikers) aanmaken, maar enkel voor de groepen waartoe hij of zij toegang heeft.
Het is dus belangrijk om intern goed te communiceren over wie welke rechten krijgt.
Klaar voor de volgende stap? We vertellen je wat je allemaal kan terugvinden op het dashboard in het accountancy portaal.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.