Met deze gids willen we accountants helpen om greep te krijgen op de manier waarop dossiers zijn geconfigureerd in OkiOki. We begeleiden je stap voor stap, pagina per pagina door het accountancy portaal dat je kan bereiken via accountants.okioki.app en we leggen enkele hoofdtaken uit die je kan verrichten in het portaal zoals nieuwe klanten toevoegen, accountancy gebruikers beheren en softwaresystemen integreren.
Wat komt aan bod?
- Toegang tot het accountancy portaal
- Het dashboard
- De algemene instellingen
- Nieuwe klanten toevoegen
- De lijst met actieve en inactieve klanten
- Coda+: Verrijkte codabestanden voor zichtrekeningen en kredietkaarten
- De gebruikers van het accountancy portaal
- Groepen
Naast deze gids vind je op onze supportpagina ook het antwoord op enkele veelgestelde vragen van accountants. Moest je toch nog vragen hebben na het lezen van de manual of de supportpagina, kan je altijd een mailtje sturen naar support@okioki.be.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.