Als je je aanmeldt bij het OkiOki accountancy portaal, kom je op het dashboard terecht. Op het dashboard zie je een overzicht van de belangrijkste cijfers en kan je ook meteen doorklikken naar enkele belangrijke schermen of hoofdtaken van het portaal:
- Je ziet het aantal documenten dat OkiOki in de mailboxen van je klanten opgehaald heeft.
- Je ziet het aantal documenten en transacties dat al aan elkaar gekoppeld werden.
- Je ziet het aantal UBL’s dat jij in de laatste 30 dagen ontvangen hebt.
- Je kan vanop het dashboard meteen een nieuwe klant toevoegen aan het accountancy portaal (zie Een klant toevoegen aan het accountancy portaal).
- Je kan het aantal inactieve klanten zien en je kan doorklikken naar het overzicht van je inactieve klanten.
- En tot slot kan je ook het aantal actieve klanten zien en kan je meteen naar het overzicht van al je actieve klanten gaan.
Klaar voor de volgende stap? De algemene instellingen van het accountancy portaal.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.